.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاسبي بالاخره رفتني شد
جاسبي به سختي حاضر به رفتن مي شد. او با استفاده از حامياني كه در همه جناحها و خطوط سياسي دارد، همواره كوشيده تا موقعيت خود را حفظ كند. جاسبي هنگامي كه اصلاح طلبان بر اريكه قدرت تكيه زدند، بخش عمده پستهاي اداري
جاسبي بالاخره رفتني شد

جاسبي به سختي حاضر به رفتن مي شد. او با استفاده از حامياني كه در همه جناحها و خطوط سياسي دارد، همواره كوشيده تا موقعيت خود را حفظ كند. جاسبي هنگامي كه اصلاح طلبان بر اريكه قدرت تكيه زدند، بخش عمده پستهاي اداري و عضويت علمي دانشگاه را در اختيار آنان گذاشت. اصلاح طلبان كه شمشير را از رو بسته بودند كه با چند تظاهرات و اعتصاب دانشجويي، پرونده جاسبي را لوله كنند، در قبال آن همه امتياز، نمك گير شدند و در پشت پرده، همه گونه حمايت از او را به عمل آوردند.
جاسبي خود يكي از اعضاي فعال هيئت مؤتلفه است اما هيچ گاه مشخص نشد كه به واقع طرفدار كدام جناح هست؟ يا به واژه ديگر، طرفدار كدام جناح نيست!!

يك اشكال حقوقي كه اين اواخر كار را براي جاسبي سخت كرده بود مصوبه هيئت امنا در مورد رياست خودش بود. ظاهراً مصوبه قبلي، مدت دار بوده و پس از آن هم هيچ گاه تمديد نشده است. بنابراين حضور جاسبي فاقد شأن حقوقي بوده و تمديد آن نيز در اين شرايط غير عملي مي نمود.

اكنون گزارشهاي متعددي كه از محافل مي رسد حاكي از آن است كه چراغ عمر مديريت جاسبي در دانشگاه آزاد در حال فرو خفتن است.

از دو گزينه به عنوان جانشين او ياد مي شود؛ يكي نوبخت و ديگري ولايتي. و از هم اكنون رقابت سنگيني بين اطرافيان هاشمي در مورد انتخاب فرد جايگزين آغاز شده است. دوستان نزديك جاسبي بيشتر ولايتي را مي پسندند، در حالي كه ديگران، نوبخت را ترجيح مي دهند./ آفتاب


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.